piątek, 13 września 2013

Prolog.

Tajemniczy mężczyzna.
próbuje nękać jej głowę.
Silna czarownica obawia się uczucia.

Mądra ale tak na prawdę nikt jej jeszcze nie odkrył.
Zakochana w książkach.. nauce.
Dużo cierpiała.
Wiele zwyciężyła.
Dumna z tego kim jest nie pokazywała swoich wad.
Idealna dziewczyna którą jedna jedyna
 na świecie rzecz mogła zranić.
Nie to nie było zakochanie ,nie to nie była zdechła rybka.
To było jej pochodzenie.
Jej krew.. nie była czysta.
Była tylko głupim dzieckiem mugoli które nie zasługiwało na uczenie się w świecie Magii.
Ale jednak.
Jest czarodziejką.
To coś MUSI znaczyć.
Nie jest zwykła.
Mówiono na nią szlama
Udawała ,że miała to gdzieś.
W środku cierpiała.
Nocami płakała.
Przez jednego ,bezczelnego arystokratę.
i jego głupią bandę.
Dracona Malfoya.


___________________________________
Cześć. Moja pierwsza notka :) Mam nadzieję ,że się podoba? ;d
Hmm. Nast. Notka jutro lub po 00:00 :)
O ile zdążę przepisać z mego notatnika na komputer.
Przepraszam ,za to ,że taka krótka notka . Ale ta pierwsza właśnie taka miała być.:) 

5 komentarzy :

  1. No, no czekam z niecierpliwością :) Hah nie mogłam nie wpaść do mojej najwierniejszej czytelniczki ;*
    Nawet nie wiesz jak nie moęgę się doczekać tego co się zdarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się bardzo cieszę :D ;*
      Hahah. Sama się nie mogę doczekać tego co się zdarzy:)
      Pozdrawiam,Nat.

      Usuń
  2. O ja cie!
    Prolog wyszedł Ci świetny! *o*
    Cudowny szablon! <3
    OOoo mamy podobny gust muzyczny ;D
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!
    Masz talent do pisania! I to duży!
    Znalazłaś już wierną czytelniczkę! ;*
    Czekam na następną notkę i życzę WENY ;*
    Pozdrawiam ♥
    http://dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com/ <-- mogłabyś mnie tu powiadamiać o nowych rozdziałach u Cb? :3
    No i gdybyś miała czas to zapraszam do mnie :)
    http://dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:)
      Cieszę się ,że ci się podoba :D
      Oczywiście ,że bym mogła:) + przeczytam sobie. :3
      Pozdrawiam,Nat.

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Fajnie napisany prolog. :p Lecę czytać ! :D
    ~Bella

    OdpowiedzUsuń