czwartek, 6 lutego 2014

Zapowiedź miniaturki:)!

"Poświęcenie Matki pogodzi nawet los skłóconych kochanków"
Hermiona Jean Granger.
Prosta dziewczyna na której głowie było teraz wiele problemów.
Miała córkę.
Violet.
Była tak bardzo podobna do swojego Ojca..
Nie tylko z wyglądu.
Odziedziczyła po Nim ten specyficzny charakterek.
Czasami przypominała nawet swojego Ojca zza czasów Hogwartu.
Była silną, odważną 5-letnią dziewczynką z przeogromną mocą jak na swój wiek.
Zawsze dostawała to czego Chcę.
Lubiła dominować.
Zupełnie jak jej Ojciec.
Razem ze swoją córką szły same bacznie przez Świat.
Gdy nagle wystarczy.. jedna chwila by wszystko się zmieniło.
A wszystko się zmieni dzięki Matce Hermiony.
Która niespodziewanie zasłabnie i trafi do szpitala.
A tam Hermiona spotka kogoś o kim nie pomyślałaby nawet ,że mogłaby tam spotkać.
Ale Hermiona jeszcze nie wie.. ,że zwykłe zasłabnięcie doprowadzi do poważnej choroby.
Jednak.
Najgorszym nieszczęściem w tej całej historii jest to ,że nie tylko Matka młodej Gryfonki zachorowała.
Ktoś bardzo bliski sercu Hermiony...
Czy silna Hermiona Granger zdoła przejść przez te wszystkie nieszczęśliwe zdarzenia?
Wszystko przez jedną chorobę.
Być może nieuleczalną.


____________________________________
Witam ponownie!
Pojawiam się z zapowiedzią do mojej miniaturki która (być może) jeżeli
mi się uda to zostanie dodana dziś.
Będzie Ona podzielona na kilka części.
Nie wiem dokładnie ile.
Tak wiem.. tytuł jest dość długi.. no ale.
Przy okazji odświeżyłam play-listę na blogu:)
Kochani.. moja wena słabnie gdy jest tak mało komentarzy :c
+
Przepraszam ,jeżeli coś.. nie wyjdzie w tej miniaturce.
Bowiem jest to moja pierwsza miniaturka.
Pozdrawiam,Nana

PS:Zmieniłam nazwę.

1 komentarz :

  1. Miniaturka zapowiada się ciekawie :)

    -----
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń